Як зрозуміти основні потреби дитини та які кроки зробити для покращення стосунків із підлітками розбиралися у Старокостянтинові за допомогою працівників благодійного фонду «Карітас». Процес переходу у підлітковий вік непростий і часто супроводжується конфліктами з батьками та рідними. Сварки трапляються через природний потяг юнаків та дівчат до самостійності, своєю чергою дорослі досі вимагають приділяти більш ретельну увагу навчанню. Тож у багатьох батьків опускаються руки коли привітна та слухняна дитина за короткий час перетворюється на вперту, агресивну, замкнену.
На тренінгу з ефективного спілкування учасники спільно з доброчинцями «Карітасу» знайшли відповіді на багато запитань, зокрема як правильно налагодити відносини з уже-не-дитиною, проте ще-не-дорослим. Відвідувачі зустрічі разом із фахівцями практикували вправу «Він – це ми» (автор Н. Львова) та проективну методику «Неіснуюча тварина». Такий практикум дав змогу зрозуміти основні потреби кожної дитини та проаналізувати кроки для покращення стосунків.
У підлітковому віці закладається відповідальне та успішне доросле майбутнє. Тож у перехідний період дитину та її сім’ю супроводжують низка випробувань і від того, як вдало їх вдасться залагодити залежать подальші стосунки у системі «діти-батьки» кожної окремо взятої родини.
Тренінг проводився в рамках проєкту «Психосоціальна підтримка внутрішньо переміщених осіб, постраждалих від війни в Україні». Проєкт діє за підтримки консорціуму JERU (організації Welthungerhilfe, Concern Worldwide і CESVI).
Бітьше новин проєкту тут.